hürriyet

14 Eylül 2014 Pazar

Baykuş sevdası

Oğluşla elişi yapmak, kitap okumak pek mümkün olamıyor. Hep ilgi istiyor. Ne zaman elime bir şey alsam çekiştirmeye başlıyor...  
Havaların yavaş yavaş serinlediği şu günlerde fena halde örgü öresim geliyor ...
 Ben de netten beğendiklerimden oluşturduğum''yapılacaklar'' klasöründen  bir şey yapılmış olsun dedim...
....ve bu  baykuşcuğu iki arada bir derede bitirdim, kullanmaya bile başladım :)


Eski çantalarla vedalaşırken çanta tokalarını ve aksesuarları alırdım. Bir işe yaramaya başladılar nihayet...

4 yorum:

  1. serap hn merhaba,4 hobisever blog etkinliğine sizi de bekleriz.
    sevgiler.
    http://mugeninlistesi.blogspot.com.tr/2014/09/4hobisever-blogger-el-emegi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  2. Ellerine Sağlık Serapcığım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Ellerinize sağlık. Nasıl yapıldığını anlatabilir misiniz? Sayılarını ve işleme şekli

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Ellerinize sağlık. Nasıl yapıldığını anlatabilir misiniz? Sayılarını ve işleme şekli

    YanıtlaSil