hürriyet

29 Eylül 2014 Pazartesi

Yaramaz mıyız ne?

Bizim oğlan artık AZ SAÇLI.. Kel demedim, dikkatinizi çekerim :)
Neymiş efendim yedikleri saçına gitmesinmiş. Buradan sevgili eşime sevgilerimi yolluyorum:)
.....
Evde ne bulsa istiyor ve bu istediği şey oyuncaklarının arasında yer alıyor hemen. Yeter ki oynamaktan hoşlansın. Fotoğrafta gördüğünüz gibi çay kutusu bile var oyuncaklarının içinde...
....
Ne bulsa oyuncağı Tolgimin demiştim...
Üst  fotoğrafta kullanmadığımız buzdolabı sepetinin içindeki Tolgiş:)
Yaramaz Tolgam ve dolap macerası...
Yemek yedirmek için her yol mubah günlüğü...
Ev işleri de benden sorulur.
Yürümeye başladıysak alışverişe de başlarız.

Bunlarda çubuk kraker yesinler!
Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle, mutlu kalın...

4 yorum:

  1. maşallah çok tatlııı! Rabbim nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  2. çok sağolun:) hepimizin kini inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışıklı yeğenim var be ya

    YanıtlaSil
  4. Temizlik canavarı yeğenim benim

    YanıtlaSil