hürriyet

30 Aralık 2011 Cuma

fimo fimo

Fimo kursunda yaptığım fimo çiçekli ahşap  kutucuk:)


7 yorum:

  1. ne kadar zarif olmuş ellerinize sağlık.mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  2. cok hos olmus
    ellerinize saglik
    guzel gunlereeeeeeeee

    YanıtlaSil
  3. seralp merhaba.Çok şirin olmuş ellerinize sağlık:))
    Bloğumda yazdım ama burayada yazayım dedim.Foreks kartonu ben çeşitli yerlerden temin etmiştim. Google arama motoruna maket malzemeleri diye ararsan bu malzemeleri satan birçok site çıkar.
    Mesela www.maketmalzemecisi.com
    adresine girip karton bölümüne girerseniz foreksler mevcut. 2mm ve 3 mm lik alırsanız baya işlerinize yarar.
    Seramik hamur markası o kadar önemli değil yeterki çabuk kurumasın işinizi rahat yapın.Benimki POLİSAN marka idi.Ayrıva fimo hamuru ilede çok rahat yaparsınız.
    Bakın eğer bulamassanız lütfen bana bildirim ben size gönderirim.Ücret felan söz konusu değil.MUTLU YILLAR..:))

    YanıtlaSil
  4. http://gulnazaksu.blogspot.com/2011/12/paralar-kenara-canon-gulnaza-kampanyas.html


    "gülnaza fikir veriyoruz.."

    YanıtlaSil
  5. aksungur46, cihan teşekkür ederim. özden bey bilginiz için teşekkürler.. GÜZEL YILLARR:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş en kısa zamanda devamını bekliyorum.eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim hayrem:)

    YanıtlaSil