hürriyet

12 Kasım 2012 Pazartesi

...yeni iş, yerini aldı..


10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel,çarpi isi deniyor galiba buna, hiç denemedim ama ne zaman bunu görsem hevesleniyorum, sanirim bir gün ben de bundan yapacagim...cok hos olmus :)

    YanıtlaSil
  3. .....'ya hayırlı uğurlu olsun yen işyeri, bereketli olsun bir de... vosvosa bayıldım yalnız, yok mudur şablonu acaba?

    YanıtlaSil
  4. Şahane bir iş çıkarmışsınız :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim hepinize blogcanlar:)
    ESEN CAN şablon yoktu ben
    http://derya-kuzusu.blogspot.com/ 'dan
    fotoğrafa bakarak yaptım.

    YanıtlaSil
  7. harika ,çok neşeli bir otobüs olmuş. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık, çok güzel. çerçeveyle de çok uyumlu, çerçeveyi nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler.
    çerçeve debenhams...

    YanıtlaSil