hürriyet

26 Ağustos 2012 Pazar

Yuppiii:)

Benim de ahşap makaram oldu nihayet....
 İstanbul'da bir türlü bulamamıştım ahşap makaralardan.
Küçük bir ege turu yaptık sayılır. İzmir, Kütahya, Uşak, Muğla... Benim gözüm her yerde tuhafiye aradı. Belki küçük yerlerdeki tuhafiyelerde ahşap makaralardan kalmıştır diye... Nafile... 
Eve döndük ve bir gün sonra sehpada bu iki şirin makara :)
Eşim sürpriz yapmış.
 Onların İzmir'deki evinde kayın validemden kalan iki makaracık bana kadar gelivermişler:)
Bir yaz biterken gene taş doldu ev...
Neyse ki pozitif enerji vererek bir işe yarıyormuş taş kısmısı...
Seviyorum taşları...

2 yorum:

  1. Çok merak ettim, ahşap makaralarla ne yapacaksınız ?

    NOT : Rica etsem, yorum bırakırken istenen kelime doğrulamayı kaldırabilir misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir şey mi var.Bakayım nasıl bişeymiş?:)
      Makaraları seviyorum:)
      Sadece görsel olarak mutlu ediyorlar beni.

      Sil